You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Bad Song, Worse Movie » Message 1328403

[challenge entry] I am sooooo sorry...

From the Bad Song, Worse Movie challenge. See all 727 entries (closed)

(, Thu 5 Jun 2003, 10:03, archived)
# nice
make it a compo entry

[edit] is compo entry some sort of last of the summer wine porn spinoff?
(, Thu 5 Jun 2003, 10:04, archived)
# Oops.
Yep, done dat.

[Edit: but not that!]
(, Thu 5 Jun 2003, 10:05, archived)
# it's been mentioned before
my dad looks just like clegg
(, Thu 5 Jun 2003, 10:10, archived)
# fantastic
my dad looks like john craven. or possibly, john craven looks like my dad.
(, Thu 5 Jun 2003, 10:19, archived)
# my dad used to look like
tosh lines, off the bill.
but he's lost loads of weight recently.
(, Thu 5 Jun 2003, 10:20, archived)
# my dad
looks like boris yeltsin (when he wears his furry russian hat that is)
(, Thu 5 Jun 2003, 10:30, archived)
# Yeah, he died just after they wrote
him out of the series. Never seen him thinner.
(, Thu 5 Jun 2003, 10:37, archived)
# I really wanted to say that's crap
but unfortunately it's excellent. Rah!
(, Thu 5 Jun 2003, 10:05, archived)
# Hoho!
I just want to take the opportunity to apologise for some true bottom-of-the-barrel punnery, particularly anyone who gets it half an hour later, in the middle of a meeting or something. ;-)
(, Thu 5 Jun 2003, 10:09, archived)
# together at last!
and now a bad joke...

what's the difference between a rebellious chicken and a randy solicitor?

One clucks defiance...
(, Thu 5 Jun 2003, 10:06, archived)
# haha !
excellent :)
(, Thu 5 Jun 2003, 10:07, archived)
# book me a cinema ticket
that is superb!
(, Thu 5 Jun 2003, 10:08, archived)
# ooh
that building looks like Exeter College
(, Thu 5 Jun 2003, 10:08, archived)
# ~Soup-Herb~
I love it like a brother.

WOO!
(, Thu 5 Jun 2003, 10:13, archived)
# Finally, someone who seems to remember
who sang the song!
(, Thu 5 Jun 2003, 10:14, archived)
# my only gripe
is the lack of massive sideburns.

but apart from that it's a WOOYAYHOUPLA
(, Thu 5 Jun 2003, 10:18, archived)
# Woot!
Frontpaged! Yay!
(, Thu 5 Jun 2003, 11:57, archived)
# that's
very very good
(, Thu 5 Jun 2003, 10:54, archived)
# Mungo
Yay, my friend will love this! Her dad is the one and only **mungo jerry** :)
(, Thu 5 Jun 2003, 11:20, archived)
# That's top stuff.
Loves it.
(, Thu 5 Jun 2003, 19:44, archived)
# Oh fucking yes
this is absolutely soup-herb!
(, Fri 6 Jun 2003, 8:42, archived)