You are not logged in. Login or Signup
Post a new message | View older messages | Popular | Search | My Images

#
(, Sat 20 Dec, 0:24, Reply)
# hahahahaha :D
(, Sat 20 Dec, 0:29, Reply)
# Man, how I meant to see that shit
When you have me on ignore. I will work it out.
(, Sat 20 Dec, 1:04, Reply)
# Sucks cock just fine though.
(, Sat 20 Dec, 0:31, Reply)
# True dat
(, Sat 20 Dec, 0:57, Reply)
# FUCKLIFT FAIL
i thought i left you in charge
(, Sat 20 Dec, 1:00, Reply)
# Oh god this is so hard to say! :(
I kinda got death threats and I bottled it. Don't tell anyone please.
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day I ask ya!
(, Sat 20 Dec, 1:02, Reply)
# NOW IT'S OVER!
IT'S SATURDAY.
WHAT AM I GONNA DO?
Get me the locations of these 'trolls'.
I want to destroy something.
(, Sat 20 Dec, 1:06, Reply)
#
(, Sat 20 Dec, 1:08, Reply)
# RFS
Repetitive Fucklift Syndrome I'd say.
atomic can be a cruel mistress master.
(, Sat 20 Dec, 1:08, Reply)
# consider your xmas ruined
(, Sat 20 Dec, 1:29, Reply)
# FUCKED
(, Sat 20 Dec, 1:32, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:51, Reply)
# I might join in, since I don't bother with xmas.
(, Sat 20 Dec, 1:33, Reply)
# Maybe just stick to crayons then.
(, Sat 20 Dec, 1:05, Reply)
# Next time I will ask you what should be going on Dorothy's cheek
Will it always be crayons? I wish I did crayons now!
(, Sat 20 Dec, 1:07, Reply)
# Well if this happens in a parallel universe, I won't know I've said it in another dimension,
so yes I might say crayons before/after/simultaneously without knowing I was repeating/not repeating myself.
*holds head*
(, Sat 20 Dec, 1:16, Reply)
# she dropped a crisp mum it's funny
Is this really yours? I can't trust you anymore.
(, Sat 20 Dec, 1:26, Reply)
# Maybe it's funny to other people and keeps the board moving.
(, Sat 20 Dec, 1:36, Reply)
# haha
(, Sat 20 Dec, 1:36, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:37, Reply)
# I really should have used crayons though
But then crayotsits sounds rubbish
(, Sat 20 Dec, 1:37, Reply)
# Er, I was talking to Dorothy, sort of, by way of an aside.
(I seem to have intruded on 'private' arguments. *goes for beer*)
(, Sat 20 Dec, 1:52, Reply)
# *goes for a smoke*
(, Sat 20 Dec, 2:06, Reply)
# *goes for beer and a smoke*
(, Sat 20 Dec, 2:08, Reply)
# He was sick.
Forgive this weak material.
Go in peace.
Bless you.
etc,etc...
(, Sat 20 Dec, 1:39, Reply)
# Better than any of your shit
"Oh look at my pictures painted with my dick!"
(, Sat 20 Dec, 1:41, Reply)
# Maybe it's funny to other people and keeps the board moving.
(, Sat 20 Dec, 1:43, Reply)
# Hahaha Yeah
(, Sat 20 Dec, 1:44, Reply)
# I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
I WAS ALSO BLOODY ILL on FUCKLIFT day
(, Sat 20 Dec, 1:47, Reply)
#
(, Sat 20 Dec, 1:48, Reply)
# hahahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:49, Reply)
# you really laughed hard that time
(, Sat 20 Dec, 1:50, Reply)
# we have a right laugh here, hahaha
(, Sat 20 Dec, 1:51, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:49, Reply)
# remember that time we laughed on b3ta
good times
(, Sat 20 Dec, 1:54, Reply)
# should of bookmarked it, was it FUCK HAHAHA yeah
(, Sat 20 Dec, 1:56, Reply)
# it's funny because we say FUCK
(, Sat 20 Dec, 1:57, Reply)
# we?? hahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:57, Reply)
# we?...no....no.....
.....no......
(, Sat 20 Dec, 1:59, Reply)
# we? collective we? FUCK hahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 2:01, Reply)
# NEVER!
(, Sat 20 Dec, 2:04, Reply)
# FUCK HAHAHAHAHA, im in the we, hahaha
(, Sat 20 Dec, 2:05, Reply)
# DID SICK
NEVER FORGIVE
(, Sat 20 Dec, 1:42, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:45, Reply)
# FUCK
LOL
(, Sat 20 Dec, 1:50, Reply)
# FUCK LAUGHS HAHAHA YEAH
(, Sat 20 Dec, 1:53, Reply)
# YEAH FUCKLAFFS
(, Sat 20 Dec, 1:54, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:57, Reply)
# get fucked troll, stop trolling the fucklifts you fucking troll cunt
Jeez, what is it with the trolls that diss our mad shit. Bullying trolls amirite? :D :( :) xxxxxx
(, Sat 20 Dec, 1:58, Reply)
# trolls, we say FUCK, hahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 2:00, Reply)
# i've shat bullies and trolls so FUCK ALL YALL
(, Sat 20 Dec, 2:02, Reply)
# im FUCK OF THE GANG NOW, HAHAHA
(, Sat 20 Dec, 2:04, Reply)
# LOL IM KING OF THE FACELESS FUCKS
(, Sat 20 Dec, 2:05, Reply)
# FLAN FUCK HAHAHA, WE? say it Haha, FUCK HAHAHA
(, Sat 20 Dec, 2:07, Reply)
# YOU NEED TO KEEP SAYING IT TIL IT'S ONLY FROGFUCK AND ATOMIFUCK STILL AWAKE GOING LOL FUCK OK?
(, Sat 20 Dec, 2:10, Reply)
# TALKFUCK SEZ WHUT
WHUT FUCKLAFFHAHA
(, Sat 20 Dec, 2:06, Reply)
# HAHAHA YEAH I NEVER FUCK USED THIS HAHA FUCKLIFT BIT OF THE HAHA FORUM FUCK LOL HAHAHA
(, Sat 20 Dec, 2:08, Reply)
# IMMACALLUATROLL SEZ WHUT? LOL LOL REMEMBER WHEN WAYNES WORLD DID THAT HAHA
YOU GUYZ GENIUS HAHAHA
(, Sat 20 Dec, 2:12, Reply)
# FUCKLAFFS
(, Sat 20 Dec, 1:54, Reply)
# we say FUCK HAHAHA YEAH
(, Sat 20 Dec, 2:02, Reply)
# XD THANKS XD!
(, Sat 20 Dec, 1:53, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:43, Reply)
# dsotr
(, Sat 20 Dec, 2:08, Reply)
# The day B3ta died?

Never! There has been an awful lot of unnecessary bad mouthing of posts and people's comments. Is this healthy? God no. B3ta has been a place where I, among so many others can get things off their chests. Vent anger, frustration, jokes that may, or may not work. But above all, it's been a warm and friendly site. There have been a few, sorry, many, that have been TOO near the knuckle and could be insensitive. But hey, you know what you're in for.

I have loved B3ta for the last 11 plus years and not had any, until recently, issue with any members. Why? I don't know. Sure, there are many posts on herd that I don't 'get', 'approve' of but I don't comment. I only comment if I like. Life is shite enough as it is, without people slagging off your escapism. The good 'true' folk of B3ta crack on. Don't like? Don't comment. Post a picture. Doesn't matter if it's groundbreaking or unbelievably hilarious, it's a post. Keeping things 'ticking along'. Those of you who feel that is shallow and not 'cool' should seriously take a look at your lives.

Getting 'along' is what life is about. Period. As I write this I can hear the 'trolls' salivating at my nonsense. But to me, it's not nonsense. I've made great friends on here, it's like Facebook for whacko's! In the nicest possible sense :)

Continue the attacks, I've shat bullies and want nothing to do with them. Face to face OR over the tinternets. Troll away and I really do hope you find happiness some day.

Ninj
(, Fri 19 Dec, 22:42, Reply)
# hai ninj
*HUGGZ*

EDIT: I also don't do drama-lolz IRL. No time for it.
(, Fri 19 Dec, 22:49, Reply)
# Hai Pedro
Your 'hooj feet celebrity thingies' STILL make gawp in awe! I love 'em :)
(, Fri 19 Dec, 22:51, Reply)
# thanks,
I stopped doing them simply because it was making me feel like a 1-trick pony
(, Fri 19 Dec, 22:54, Reply)
# Don't stop!!!
They are great! Some beggar belief when the torso joins the ankles etc! :)
(, Fri 19 Dec, 23:42, Reply)
# cant say ive noticed
I don't post much nowdays, but poke my nose in most days, whos being an arse ?
(, Fri 19 Dec, 22:59, Reply)
# Aw, bless you Ninj
B3ta's still great. You keep doing your thing!
(, Fri 19 Dec, 23:42, Reply)
# May be a sign of the times
I still don't understand why those take the nasty path online. I like coming to b3ta for the images and creativity and to see things turning nasty just doesn't seem right.
(, Fri 19 Dec, 23:44, Reply)
# the 'jarod77's of this world are ruining the internet for everyone
(, Fri 19 Dec, 23:50, Reply)
# I think I've only had a real issue
with two posters in all the time I've been here, which says a lot for B3ta as I don't feel I fit the typical profile, if there is such a thing.
I've had the odd insult on my work and on my personality from time to time but as you say, I knew what I signed into and often it is only someone hoping to provoke a reaction to liven the place up.
(, Fri 19 Dec, 23:55, Reply)
# You just keep doing your stuff Ninj
I may not post as much as I used to but I'm still here all the time loving your work ;)
(, Sat 20 Dec, 0:14, Reply)
# Hold on to your ovaries there and relax.
The odd faceswap isn't a terrible thing, just intersperse it with pictures that tell jokes. Even crap ones. Annotate a Christmas cracker joke. Draw something unusual, like Pedro chibbing Mofaha in dog form. Or photoshop something deeply disturbing. Then chuck in a faceswap as a 'fuck you'. Then we can all get along.

/public service announcement.
(, Sat 20 Dec, 0:16, Reply)
# Cheer up, chuckles
(, Sat 20 Dec, 0:20, Reply)
# Hungry Hungry Trolls
What do they want?
LEAVE NINJ ALONE!
(, Sat 20 Dec, 0:39, Reply)
# THEY WANT GAYSHIFT
WHEN DO THEY WANT IT...
(, Sat 20 Dec, 1:05, Reply)
# NEOW!!!
(, Sat 20 Dec, 1:07, Reply)
# FUCKSON!
o_O
(, Sat 20 Dec, 1:12, Reply)
# FUCKLAFFS
(, Sat 20 Dec, 1:56, Reply)
# Don't like? Don't comment.
Well Ninj, I liked and I'm commenting.
(, Sat 20 Dec, 0:56, Reply)
# It's a misunderstanding; There is only physics!
edit- And welding.
(, Sat 20 Dec, 0:58, Reply)
# It's all cool dude
Have a shit weekend. OK that kinda come out wrong!
(, Sat 20 Dec, 0:59, Reply)
# You seem to be conflating bullying and trolling with observation and fair comment.
If anyone else puts the amount of thought, humour and effort into posts as you do, I will give them the same amount of abuse. This is more productive than showering half-arsed non-jokes with platitudes simply because I know your online presence. I wouldn't want prolonged undeserving praise, neither should you. Prolonged undeserving praise is unhealthy. Fair comment on things that are fucking shit, now that is certainly healthy for the /board. You might not have noticed in all of your back-patting circle-jerkery, but it's not all about you. Disagreeing with your abject shite does not make one a troll, much as it might be easy for you to gain support from your small crew of fuckwits with such grand polemic. There's no bullying, there's no trolling, all that exists is people telling you that what you post is shit, because in their opinion, as well as objectively, it's fucking shit.
(, Sat 20 Dec, 1:20, Reply)
# Hear here! Too many people are missing our primary objective: SELL MORE DICK
(, Sat 20 Dec, 1:34, Reply)
# 3 & 5 please
(, Sat 20 Dec, 1:36, Reply)
# nobody sells enough dick anymore
I was looking for your Mr t pic the other day, which I still think is one of my favourite b3ta pics, but b3tards ate it, I think.
(, Sat 20 Dec, 1:38, Reply)
# Which one?
Harry Potter "and T", pixel-art MR T fucks an elf, or MR T reading a book?
(, Sat 20 Dec, 1:43, Reply)
# reading a book
This shit makes me laugh
(, Sat 20 Dec, 1:52, Reply)
# Right, here you go.
(, Sat 20 Dec, 1:55, Reply)
# yep
I still enjoy it. Cheers for the re-up.
(, Sat 20 Dec, 2:00, Reply)
# Yiff yiff grrr!
(, Sat 20 Dec, 1:40, Reply)
# God! That cat is so stupid.
(, Sat 20 Dec, 1:41, Reply)
# I care not a jot for your opinions, frogbeat and atomic have made this forum shit, and herman, repetition of a shit meme, I hope they die of the cancer they have enforced, ta, no offence
(, Sat 20 Dec, 1:43, Reply)
# \o/
FOR THE WIN
(, Sat 20 Dec, 1:45, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:48, Reply)
# Hahaha Yeah
(, Sat 20 Dec, 1:46, Reply)
# Shit Meme... commin' right up, out... quickly.
(, Sat 20 Dec, 1:46, Reply)
# Hahaha Yeah ha
(, Sat 20 Dec, 1:48, Reply)
# ha ha ha hurghhhhh
(, Sat 20 Dec, 2:06, Reply)
# I had cancer removed from my head.
Want some?
(, Sat 20 Dec, 1:50, Reply)
# hahahaha yeah
(, Sat 20 Dec, 1:50, Reply)
# i think a cat ate it
(, Sat 20 Dec, 1:58, Reply)
#
(, Sat 20 Dec, 2:00, Reply)
# XD/
(, Sat 20 Dec, 2:05, Reply)
[challenge entry]
(, Fri 19 Dec, 21:11, Reply)
[challenge entry] making bacon
(, Fri 19 Dec, 21:22, Reply)
# haha!
(, Fri 19 Dec, 21:38, Reply)
# Bond! James Bond.. fancy a shag?
(, Fri 19 Dec, 20:11, Reply)
# Do the Candy Colored Clown
(, Fri 19 Dec, 20:28, Reply)
# Teethswaps are SO 6 hours ago
(, Fri 19 Dec, 21:14, Reply)
# and racist
(, Fri 19 Dec, 21:16, Reply)
# that's not racist, what is racist is bernard manning pulling the corners of his eyes while talking about takeaways in a sing-song voice and then not dying of kidney failure
(, Fri 19 Dec, 21:25, Reply)
# but he's a professional, so technically, it's not racist
(, Fri 19 Dec, 21:27, Reply)
# you can make sweeping statements about people of a particular ethnicity if you preface it with 'I'm not racist but'
similarly it's socially acceptable to stick your cock in a ten year old boy if you first shout out 'I'm not a paedophile but'
(, Fri 19 Dec, 21:30, Reply)
# utter rubbish, Vic and Bob have done that , oh when they do it its irony doesnt fly, nigger
(, Fri 19 Dec, 21:31, Reply)
# easiest just to say that everyone is racist and there's no curing it, and move on
(, Fri 19 Dec, 21:34, Reply)
# I believe that the human animal is born with an 'us vs them' which was necessary for survival.
Not much needed anymore, but this is one of the behaviors which remain prevalent in less cultured, less educated folks.
(, Fri 19 Dec, 21:51, Reply)
# you with your 'veneer of civilisation'
next you'll be saying that 'less educated folks' are more easily provoked into fights and more likely to live hand to mouth
(, Fri 19 Dec, 21:54, Reply)
# Quite!
(, Fri 19 Dec, 21:58, Reply)
# if grunting beast folk are at one end of the 'humanity' scale, what's at the other?
(, Fri 19 Dec, 22:01, Reply)
# Me, of course
(, Fri 19 Dec, 22:06, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 22:18, Reply)
# My god, it's full of meats
(, Fri 19 Dec, 22:31, Reply)
# Ha ha!
(, Fri 19 Dec, 22:33, Reply)
# Watch the drama, 'Trading Places' with Dan Akroyd & Eddie Murphy sometime.
It's a wonderful documentary on how humans behave nature vs nurture
(, Fri 19 Dec, 22:01, Reply)
# You're making me sick.
(, Sat 20 Dec, 1:04, Reply)
# I love you
(, Sat 20 Dec, 2:06, Reply)
# 'UsVsTh3m' culture is what's killing b3ta.
(, Sat 20 Dec, 0:09, Reply)
# It IS needed. Now more than ever.
Fuck Off, Hippy!
(, Sat 20 Dec, 0:44, Reply)
[challenge entry]
(, Fri 19 Dec, 18:33, Reply)
# rudolph the red-nipped reindeer
(, Fri 19 Dec, 18:45, Reply)
[challenge entry] Merry Christmas
(, Fri 19 Dec, 19:10, Reply)
# Friday saved
Merry FUCKLIFT robney
(, Fri 19 Dec, 19:17, Reply)
# It's suposed to be Friday
What's happening? Why is this only the second fucklift to appear today? I want my money back.
(, Fri 19 Dec, 20:02, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 20:18, Reply)
# Porklift Friday?
(, Fri 19 Dec, 20:54, Reply)
# 'mad' Friday is happening
48 hour FUCKLIFT FEST starts 24th Dec
(, Fri 19 Dec, 20:24, Reply)
# That's confusing
Friday is Boxing Day - 26th. After the 48hrs special.
(, Fri 19 Dec, 20:57, Reply)
# That'll be 48 hours plus 24 hours
whatever that is 8D
(, Fri 19 Dec, 21:08, Reply)
# Worst FUCKLIFT FRIDAY ever.
(, Sat 20 Dec, 0:48, Reply)
# HAHAHAHA
FUCKing pathetic
(, Sat 20 Dec, 1:09, Reply)
# A total of 3.
Pathetic!!!
(, Sat 20 Dec, 1:46, Reply)
# Dirty pigs :D
(, Fri 19 Dec, 19:17, Reply)
# i bet he'd like to pork her
(, Fri 19 Dec, 20:29, Reply)
# Tits The Season To Be Jolly
(, Sat 20 Dec, 0:41, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 16:13, Reply)
# hahaha, actual top shop
(, Fri 19 Dec, 16:14, Reply)
# This^
(, Fri 19 Dec, 16:17, Reply)
# nice
(, Fri 19 Dec, 16:23, Reply)
# this unholy creation must be destroyed!
by which i mean nice work
(, Fri 19 Dec, 16:49, Reply)
# *makes dance music*
"Nnnnn...nn.nn.nn.nn.nnnnnnnnnn".
(, Fri 19 Dec, 16:55, Reply)
# pfft
(, Fri 19 Dec, 17:01, Reply)
# Outstanding shoppage!
(, Fri 19 Dec, 17:15, Reply)
[challenge entry] SNOUT.
(, Fri 19 Dec, 17:16, Reply)
# Kim Jong Un played David Brent in the North Korean release of The Office.
*THAT* dance won awards globally, is approaching its four billionth YouTube hit, and has inspired a new performance by the Bolshoi Ballet which is still selling out after its ninth continuous year of touring.

Fact.
(, Fri 19 Dec, 17:33, Reply)
# Unsettling.
Also, fuck me - there's a new newsletter out.
(, Fri 19 Dec, 18:30, Reply)
# If you look around the back you'll see it's only a prop.
(, Fri 19 Dec, 19:23, Reply)
# ha ha cools
(, Fri 19 Dec, 20:12, Reply)
# Kim's a funlovin' guy. Just needs an image makeover.
(, Fri 19 Dec, 22:16, Reply)
# Kim Just Un Bee Bah
(, Fri 19 Dec, 23:03, Reply)
# FP'in' this.
(, Sat 20 Dec, 0:45, Reply)
# Just a caricature guys ok
(, Fri 19 Dec, 15:43, Reply)
# Holy fuck this made me laugh hard
(, Fri 19 Dec, 15:44, Reply)
#
laugh
(, Fri 19 Dec, 15:48, Reply)
# now that's funny
(, Fri 19 Dec, 15:45, Reply)
# Haha!
(, Fri 19 Dec, 15:46, Reply)
# Aargh no.
(, Fri 19 Dec, 17:33, Reply)
# In before all the clicks and praise from the lovely chaps in the threads below
(, Fri 19 Dec, 15:47, Reply)
# Lovely caricature, brooney
(, Fri 19 Dec, 15:50, Reply)
# hahahahahaha

© 12 years a dave
(, Fri 19 Dec, 15:51, Reply)
# I like how you got it bigger by making it monochrome, it must be fucking tiny in colour.
(, Fri 19 Dec, 15:53, Reply)
# LACIST
(, Fri 19 Dec, 15:53, Reply)
# Arf! Are those his actual teefs?
(, Fri 19 Dec, 15:54, Reply)
# no it's a caricature, because he's well known for his protruding, stereotypical chinese teeth
obvs
Edit
(, Fri 19 Dec, 15:55, Reply)
# alright Farage, less of the takeaway talk
(, Fri 19 Dec, 15:56, Reply)
# I think you might be missing the point
(, Fri 19 Dec, 16:05, Reply)
# what happy toast ? never
(, Fri 19 Dec, 16:06, Reply)
# I think you might be missing the point
(, Fri 19 Dec, 16:08, Reply)
# feel free to elaborate
(, Fri 19 Dec, 16:09, Reply)
# you put ch*nky before your edit
Nigel Farage is in the news today for using the word about takeaways. simple as that
(, Fri 19 Dec, 16:13, Reply)
# oh right, didn't realise that
I deleted it because I felt I could make my point without stooping to the levels downboard.
(, Fri 19 Dec, 16:19, Reply)
# Have you had a transplant recently?
You used to do some nice work, before you became the self-made king of the faceless Trolls? It wasn't a racist statement, in the slightest. Do a google search for Kim Jong cartoons and you'll notice a few that emphasize his teeth? Sorry if this offends you troll king, but I couldn't give a shit. Oh and sorry for liking some of Ninj's work, or Frogbeat's. Oh wait, no I'm not. Have a nice xmas and remember to look on the bright side of life.
(, Fri 19 Dec, 16:51, Reply)
# ^This^
…in spades!
(, Fri 19 Dec, 16:58, Reply)
# And this^
(, Fri 19 Dec, 17:06, Reply)
# ^circle jerk
(, Fri 19 Dec, 17:55, Reply)
# I think you'll find I'm still good.
(, Fri 19 Dec, 17:02, Reply)
# ^massively upset
(, Fri 19 Dec, 18:04, Reply)
# He just got a new shipment of cheese. Nothing racist about that at all.
Haha.
(, Fri 19 Dec, 17:16, Reply)
# Can't beat a bit of chubs
(, Fri 19 Dec, 20:15, Reply)
# not very good
(, Sat 20 Dec, 0:46, Reply)
# Jim Jong Davidsron lol
(, Fri 19 Dec, 15:16, Reply)
# See, now this is a guy i would vote for
(, Fri 19 Dec, 15:18, Reply)
# CHEERS MATEYBUBBLES xxx
(, Fri 19 Dec, 15:22, Reply)
# woo yay
(, Fri 19 Dec, 15:19, Reply)
# THANKS MATE
:D
(, Fri 19 Dec, 15:21, Reply)
# SEEMRESS!
(, Fri 19 Dec, 15:19, Reply)
# stop being horrible
(, Fri 19 Dec, 15:22, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 15:24, Reply)
# you know, if this was in B&W, the seams would look better
(, Fri 19 Dec, 15:20, Reply)
# I know, I'm trying out something new
(, Fri 19 Dec, 15:22, Reply)
# I've heard that colo(u)r-matching algorithms are all the rage
(, Fri 19 Dec, 15:23, Reply)
# feathering, it's brill
(, Fri 19 Dec, 15:30, Reply)
# The B&W is purely to get teh pics bigger Pedro
That way drbroon can enjoy them all the more :)
(, Fri 19 Dec, 15:33, Reply)
# aand there we see the moment when the trollee becomes the troller
It's the circle of liiiiiiiife - It's fucking beautiful *wipes tear from japseye*

Or should I say northkoreaneye lol
(, Fri 19 Dec, 15:38, Reply)
# No trolling here spongey
You imbecile :)
(, Fri 19 Dec, 15:40, Reply)
# hahaha yes, purely to get them bigger?
brilliant.
(, Fri 19 Dec, 15:45, Reply)
# fp'ing this
(, Fri 19 Dec, 15:24, Reply)
# why are you fapping to this
(, Fri 19 Dec, 15:45, Reply)
# exerrent mateypoopiploppsiwopsopoopsipoolipoopoosowoowoopoosiwoosiwoosipoosipoopoowoowoosiplopsipopsipoopsiwoosiwoopoosipoops!
(, Fri 19 Dec, 15:26, Reply)
# Keith Chegwin's looking buff!
:)
(, Fri 19 Dec, 15:34, Reply)
# Thanks... whoever photoshopped my gf into Mr Bean. my fave pic, still makes me laugh
(, Fri 19 Dec, 15:06, Reply)
# Which one's your gf?
(, Fri 19 Dec, 15:07, Reply)
# wut?
(, Fri 19 Dec, 15:07, Reply)
# You don't have a GF, enjoy your hand
/youtube
(, Fri 19 Dec, 15:08, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 15:11, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 15:13, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 15:18, Reply)
#
Now that is both scary and funny
(, Fri 19 Dec, 17:21, Reply)
# cheers!
(, Fri 19 Dec, 20:06, Reply)
# YAY!
(, Fri 19 Dec, 14:51, Reply)
# Hahaha HE SO SIRRY DANCING CHING CHONG ROR
This kind of racism I can really get behind.. more prease!
(, Fri 19 Dec, 14:54, Reply)
# Haha
Issued on behalf of the North Korean tourist board.
(, Fri 19 Dec, 14:56, Reply)
# you should link this to your website
do Mugabe eating fried chicken next, that'll be well satire lols
(, Fri 19 Dec, 15:00, Reply)
# ?
(, Fri 19 Dec, 15:04, Reply)
# Looks like caricature
rather than stereotyping... unless I'm missing something.
(, Fri 19 Dec, 15:09, Reply)
# Now now let's not let things like that get in the way of perfectly good trolling.
(, Fri 19 Dec, 15:12, Reply)
# You taste delicious!
(, Fri 19 Dec, 15:14, Reply)
# sorry to make you all upset with not liking utter shite simply because I recognise the username
I know that's the way of things. :( I shall try to pretend all of their stuff is good from now on, just like you do.
(, Fri 19 Dec, 15:21, Reply)
# you clearly are missing something
(, Fri 19 Dec, 15:35, Reply)
# Well, with your handy guide above,
I can see where you are coming from.

Not convinced the idea was to draw him as that stereotype, though.
(, Fri 19 Dec, 16:02, Reply)
# screwed up eyes, buck teeth
it's the stereotype. Don't be an apologist. Plenty caricatures of Kim out there that clearly don't conform to that stereotype. I think considering it to be a racist cartoon is fair comment.
(, Fri 19 Dec, 16:08, Reply)
# Erm... yeah go on...
I'd say he's made a mistake with the face. Up to him to defend that aspect.

Makes me glad I can't draw.
(, Fri 19 Dec, 16:29, Reply)
# I WOULD say 'Brilliant Q!'
and 'I'm clicking this' mate. Maybe a 'WOO' even.
But then the über cool kids would have a right fit!
(, Fri 19 Dec, 15:00, Reply)
# Day 12
On running the program, during a routine procedure the machine began to show signs of self-awareness. Will continue to observe for further developments
(, Fri 19 Dec, 15:05, Reply)
# Out of interest
Are you a professional arsehole or just a highly gifted amateur?
(, Fri 19 Dec, 15:06, Reply)
# Professional
Next question please
(, Fri 19 Dec, 15:08, Reply)
# What's Katie Hopkins like in real life?
(, Fri 19 Dec, 15:09, Reply)
# Real Life? Not sure what that is, soz
I'll take a stab at your question though and say she's bubbly, has a wicked sense of humour that is easily misunderstood and always has this faint aroma of toejam. She likes to take long walks on the beach at sunset and her favorite food is Thai Green Bean Tom Kai.
(, Fri 19 Dec, 15:12, Reply)
# haha
cheers.
(, Fri 19 Dec, 15:05, Reply)
# Bracist.
(, Fri 19 Dec, 15:01, Reply)
# heh
very good
(, Fri 19 Dec, 15:06, Reply)
# :D
(, Fri 19 Dec, 16:19, Reply)
# Outstanding
(, Fri 19 Dec, 17:13, Reply)
# Norse Korea
(, Fri 19 Dec, 14:45, Reply)
# ok, so if he had this look, then I would feel intimidated --- just a bit
(, Fri 19 Dec, 14:46, Reply)
# He doesn't have a beard-fertile chin though, it seems
(, Fri 19 Dec, 14:50, Reply)
# If he wished to, Kim Jong-Un could grow a beard down to his toes in seconds.
(Shhh they're h4xx1ng us!)
(, Fri 19 Dec, 14:51, Reply)
# So racist :(
(, Fri 19 Dec, 14:50, Reply)
# snap!
What movie's that from?
(, Fri 19 Dec, 14:53, Reply)
# Vikings TV series
:D
(, Fri 19 Dec, 15:01, Reply)
# BEST SERIES EVA!!
(, Fri 19 Dec, 15:17, Reply)
# KJU Follicle Frenzy II -- Eretric Bugaroo
(, Fri 19 Dec, 15:06, Reply)
# ...no...no...
(, Fri 19 Dec, 15:02, Reply)
# Just pigs and Christmas? House about Hannukah Horses?
Horse Menorah
(, Fri 19 Dec, 12:58, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 13:09, Reply)
# haha yes
(, Fri 19 Dec, 13:28, Reply)
#
1) oh
2) pedro
(, Fri 19 Dec, 13:59, Reply)
# Is it kosher, though?
(, Fri 19 Dec, 14:00, Reply)
# Horse Menorah, that's for sure
you've been cheatin', we kept score
are you this, or are you that
oh, you naughty demoncrat
(, Fri 19 Dec, 14:03, Reply)
# Your pony's down
and he ain't getting up
:(
(, Fri 19 Dec, 14:15, Reply)
# Some guy in the street came up to me, waved a knife in my face and said "I don't want your money, I'm absolutely loaded, I am."
Turns out it was a smugger.
(, Fri 19 Dec, 14:16, Reply)
#
legion looped
(, Fri 19 Dec, 14:21, Reply)
# Stand still now...
(, Fri 19 Dec, 14:23, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 14:23, Reply)
# I think that one table leg went RIGHT up there in the end
(, Fri 19 Dec, 14:31, Reply)
# Don't get Pedro excited.
(, Fri 19 Dec, 14:33, Reply)
# Too late
(, Fri 19 Dec, 15:53, Reply)
#
(, Fri 19 Dec, 14:27, Reply)
# Oh dear, oh dear
(, Fri 19 Dec, 14:42, Reply)
# noice! :D
(, Fri 19 Dec, 14:45, Reply)
# Meanwhile, over on cyb3r....
(, Fri 19 Dec, 12:19, Reply)
# I just opened a steaming warm can of Dr. Pooper
(, Fri 19 Dec, 12:24, Reply)
# Warm? You sick puppy
(, Fri 19 Dec, 12:34, Reply)
# haha
(, Fri 19 Dec, 12:27, Reply)
# :D
(, Fri 19 Dec, 12:31, Reply)
# My technique to blur the seams is to make
bigger and reduce in size at the end.

It doesn't always work.
(, Fri 19 Dec, 12:41, Reply)
# Looks good to me
(, Fri 19 Dec, 12:56, Reply)
# Class!
:D
(, Fri 19 Dec, 12:38, Reply)
# You can see the cyberseams
(, Fri 19 Dec, 12:44, Reply)
# The Silence have you on ignore 3.0
(, Fri 19 Dec, 12:47, Reply)
# hahahahah
what's the silence?

Black Mirror completely ripped off ignore 2.0 the other night
(, Fri 19 Dec, 12:59, Reply)
# Heheh
Right down to the meta level in which the more you think about it afterward, the more problems you notice.
(, Fri 19 Dec, 13:13, Reply)
# So what is Charlie Brooker's username on here then?
(, Fri 19 Dec, 19:51, Reply)
# Poor Adric, *sads*
(, Fri 19 Dec, 16:53, Reply)
[challenge entry] Merry Pigmas
(, Fri 19 Dec, 12:01, Reply)
# pffft
(, Fri 19 Dec, 12:08, Reply)
# BRB LOL
(, Fri 19 Dec, 12:14, Reply)
# Yes!
(, Fri 19 Dec, 12:18, Reply)
# *we are the village green preservation society*
(, Fri 19 Dec, 11:27, Reply)
# good ning to you too, have some breaking news
(, Fri 19 Dec, 11:38, Reply)
# hahaha
(, Fri 19 Dec, 11:54, Reply)
# haha, where's this anti-ning movement happening?
(, Fri 19 Dec, 11:40, Reply)
# ITYM anti ninj ;)
(, Fri 19 Dec, 11:41, Reply)
# ITYM fair criticism
(, Fri 19 Dec, 11:45, Reply)
# Every time I do a 'face swap ' a baby penguin is hung
*Sadz*
(, Fri 19 Dec, 11:45, Reply)
# "Hanged", you spastic
(, Fri 19 Dec, 11:49, Reply)
# At risk of provoking the cliche-machine further...
You're missing the point. They're unfunny and shit, not sad.
(, Fri 19 Dec, 11:50, Reply)
# so, a penguin becomes well-endowed every time?
I can dig that
(, Fri 19 Dec, 12:13, Reply)
# I like to do my bit ;)
(, Fri 19 Dec, 12:14, Reply)

« Older messages

XML feeds